I gave last shoot for K2 because I wanted finish edge/corner detection processing in Nodes.
All surfaces Nodes. No specular. Time render is longer then V-ray but Kray has no shaders at all include no physical lights support inside engine.
V-ray RAW render:
Kray RAW render:
Here how it works:
[youtube]L2S8u0LU6Yo[/youtube]
Bed room
- Janusz Biela
- Posts: 3265
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:39 am
- Location: Finland
- Contact:
Re: Living room
Jak zwykle super i nie ma sie do czego przyczepić.
Motyw z brudzeniem krawędzi kiedyś robiłem na nodach nawet to wyszło tylko używałem weightmap.
Ale widzę że rozwiazanie które Pan użył daje wieksze pole manewru i na pewno je przetastuję w moich kolejnych pracach.
Motyw z brudzeniem krawędzi kiedyś robiłem na nodach nawet to wyszło tylko używałem weightmap.
Ale widzę że rozwiazanie które Pan użył daje wieksze pole manewru i na pewno je przetastuję w moich kolejnych pracach.
Re: Bed room
Hi, this is a real flat in Budapest, Hungary. More pictures: http://design.hu/magazin/art-design-muz ... gyalfoldon
Re: Bed room
Hey Janusz,
Do you know if... No, wait. Of course you know: you know everything about LW and Kray!
Is there a way to do fake "rounded edge" shading on an object with hard edges by detecting the proximity to an edge and changing the surface normal?
Do you know if... No, wait. Of course you know: you know everything about LW and Kray!

Is there a way to do fake "rounded edge" shading on an object with hard edges by detecting the proximity to an edge and changing the surface normal?
- Janusz Biela
- Posts: 3265
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:39 am
- Location: Finland
- Contact:
Re: Bed room
It is shader for LW with this effect. I think inside is threshold level for detection. Not supported by Kray.