
...to be continue
Re: ...to be continue
Love it! Not too hot on the flower still, seems a bit saturated... I'm just worried about what are you going to do next since this one is so close to perfection it will be hard to raise the bar again. 

- Jure
- Janusz Biela
- Posts: 3265
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:39 am
- Location: Finland
- Contact:
Re: ...to be continue
Don`t worry I will raise...is matters only with new features in Kray ....jure wrote:will be hard to raise the bar again.
Re: ...to be continue
Whos that on the pictures?
Bob Marleys mom and dad?
Bob Marleys mom and dad?

- Janusz Biela
- Posts: 3265
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:39 am
- Location: Finland
- Contact:
Re: ...to be continue
Mario wrote:Whos that on the pictures?
Bob Marleys mom and dad?

Seriously is good page for interior paintings:
http://pinterest.com/queenzofia/a-world-of-people/
Re: ...to be continue
Naprawdę świetna robota. Przywiązanie do detali godne podziwu. A co moim zdaniem najważniejsze to znakomicie nadane powierzchnie przedmiotów. Tkaniny oraz powierzchnia chodnika to mistrzostwo świata zarówna powierzchnia jak i geometria obiektów. Jedyne na co bym zwrócił uwagę to wielkość głębi ostrości. Przy szerokich kontach np 20mm trudno uzyskać w realnym świecie dużą głębię ostrości, ale dla przykładu ogniskowa 50 mm generuje sporą głębię, warto też w ciemnych wnętrzach stosować większą głębię która odpowiada niższej przesłonie ( ot kilka uwag zawodowego fotografa mebli i nie tylko ) Pana prace są dla mnie niedoścignionym wzorem i mam nadzieję że za kilka tysięcy godzin pracy dorównam pana renderom 

- Janusz Biela
- Posts: 3265
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:39 am
- Location: Finland
- Contact:
Re: ...to be continue
Oh dzieki! Z tym Dof w renderach 3D to trochę inna sprawa. Tutaj wszyscy naginają fizykę w zależnosci co się chcę uzyskać. Ostatnio się przymierzam żeby robić DoF bardziej fizycznie ale muszę poczytać trochę o fotografii i jakość "przelożyc" to na DoF Pro. Materiały narazie słabe , naprawde już czas na to zeby Kray miał własne shadery.artattak wrote:Naprawdę świetna robota. Przywiązanie do detali godne podziwu. A co moim zdaniem najważniejsze to znakomicie nadane powierzchnie przedmiotów. Tkaniny oraz powierzchnia chodnika to mistrzostwo świata zarówna powierzchnia jak i geometria obiektów. Jedyne na co bym zwrócił uwagę to wielkość głębi ostrości. Przy szerokich kontach np 20mm trudno uzyskać w realnym świecie dużą głębię ostrości, ale dla przykładu ogniskowa 50 mm generuje sporą głębię, warto też w ciemnych wnętrzach stosować większą głębię która odpowiada niższej przesłonie ( ot kilka uwag zawodowego fotografa mebli i nie tylko ) Pana prace są dla mnie niedoścignionym wzorem i mam nadzieję że za kilka tysięcy godzin pracy dorównam pana renderom
Re: ...to be continue
Janusz what's your AA setup for this render in sampling tab?
pixel order?
pixel order?
- Janusz Biela
- Posts: 3265
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:39 am
- Location: Finland
- Contact:
Re: ...to be continue
FSAA G4 Quadratic 1.0nico wrote:Janusz what's your AA setup for this render in sampling tab?
pixel order?
- Janusz Biela
- Posts: 3265
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:39 am
- Location: Finland
- Contact:
Re: ...to be continue
But this is only for big resolution (over ~1400 pix) under You have to down pixel filter, for example to 0.8 because You lose details.
Re: ...to be continue
Janusz Biela wrote:But this is only for big resolution (over ~1400 pix) under You have to down pixel filter, for example to 0.8 because You lose details.

Re: ...to be continue
Janusz, your perfection is becoming boring! 

- Janusz Biela
- Posts: 3265
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:39 am
- Location: Finland
- Contact:
Re: ...to be continue
Thanks, but boring I will be after K 3.0....Mario wrote:Janusz, your perfection is becoming boring!

pytanko
W jaki sposob zrobiłeś tak realistycznie wygladajacą lampę
http://www.kraytracing.com/joomla/forum ... &mode=view
materiał lampy to transperency, translucency ? no i co emituje światło area czy moze lumipoligon
http://www.kraytracing.com/joomla/forum ... &mode=view
materiał lampy to transperency, translucency ? no i co emituje światło area czy moze lumipoligon
- Janusz Biela
- Posts: 3265
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:39 am
- Location: Finland
- Contact:
Re: pytanko
Ta lampa to najwiekszy problem ktory wyszedl....srednio. Klosz jest przezroczysty a w srodku jest lumi sphera. A teraz najwiekszy problem: uzylem blur transparency ktory jest strasznie wolny (znow klania sie brak shaderow w Krayu) to wszystko. Metalowy klosz w srodku dla uwidocznienia efektu. To tyle......tylko ta lampa zabrala mi ok 20-30% czasu w renderze...artattak wrote:W jaki sposob zrobiłeś tak realistycznie wygladajacą lampę
http://www.kraytracing.com/joomla/forum ... &mode=view
materiał lampy to transperency, translucency ? no i co emituje światło area czy moze lumipoligon
Trzeba czekac niestety na shadery
