...to be continue

Please post finished works here.
jure
Posts: 2142
Joined: Thu Jun 02, 2005 6:53 pm

Re: ...to be continue

Post by jure »

Love it! Not too hot on the flower still, seems a bit saturated... I'm just worried about what are you going to do next since this one is so close to perfection it will be hard to raise the bar again. ;)
- Jure
User avatar
Janusz Biela
Posts: 3265
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:39 am
Location: Finland
Contact:

Re: ...to be continue

Post by Janusz Biela »

jure wrote:will be hard to raise the bar again. ;)
Don`t worry I will raise...is matters only with new features in Kray ....
Mario
Posts: 135
Joined: Sat Dec 23, 2006 9:42 pm

Re: ...to be continue

Post by Mario »

Whos that on the pictures?
Bob Marleys mom and dad? :lol:
User avatar
Janusz Biela
Posts: 3265
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:39 am
Location: Finland
Contact:

Re: ...to be continue

Post by Janusz Biela »

Mario wrote:Whos that on the pictures?
Bob Marleys mom and dad? :lol:
:lol:
Seriously is good page for interior paintings:
http://pinterest.com/queenzofia/a-world-of-people/
artattak
Posts: 283
Joined: Thu May 26, 2011 6:23 pm

Re: ...to be continue

Post by artattak »

Naprawdę świetna robota. Przywiązanie do detali godne podziwu. A co moim zdaniem najważniejsze to znakomicie nadane powierzchnie przedmiotów. Tkaniny oraz powierzchnia chodnika to mistrzostwo świata zarówna powierzchnia jak i geometria obiektów. Jedyne na co bym zwrócił uwagę to wielkość głębi ostrości. Przy szerokich kontach np 20mm trudno uzyskać w realnym świecie dużą głębię ostrości, ale dla przykładu ogniskowa 50 mm generuje sporą głębię, warto też w ciemnych wnętrzach stosować większą głębię która odpowiada niższej przesłonie ( ot kilka uwag zawodowego fotografa mebli i nie tylko ) Pana prace są dla mnie niedoścignionym wzorem i mam nadzieję że za kilka tysięcy godzin pracy dorównam pana renderom :-)
User avatar
Janusz Biela
Posts: 3265
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:39 am
Location: Finland
Contact:

Re: ...to be continue

Post by Janusz Biela »

artattak wrote:Naprawdę świetna robota. Przywiązanie do detali godne podziwu. A co moim zdaniem najważniejsze to znakomicie nadane powierzchnie przedmiotów. Tkaniny oraz powierzchnia chodnika to mistrzostwo świata zarówna powierzchnia jak i geometria obiektów. Jedyne na co bym zwrócił uwagę to wielkość głębi ostrości. Przy szerokich kontach np 20mm trudno uzyskać w realnym świecie dużą głębię ostrości, ale dla przykładu ogniskowa 50 mm generuje sporą głębię, warto też w ciemnych wnętrzach stosować większą głębię która odpowiada niższej przesłonie ( ot kilka uwag zawodowego fotografa mebli i nie tylko ) Pana prace są dla mnie niedoścignionym wzorem i mam nadzieję że za kilka tysięcy godzin pracy dorównam pana renderom :-)
Oh dzieki! Z tym Dof w renderach 3D to trochę inna sprawa. Tutaj wszyscy naginają fizykę w zależnosci co się chcę uzyskać. Ostatnio się przymierzam żeby robić DoF bardziej fizycznie ale muszę poczytać trochę o fotografii i jakość "przelożyc" to na DoF Pro. Materiały narazie słabe , naprawde już czas na to zeby Kray miał własne shadery.
User avatar
nico
Posts: 602
Joined: Thu Feb 08, 2007 1:21 am
Contact:

Re: ...to be continue

Post by nico »

Janusz what's your AA setup for this render in sampling tab?
pixel order?
User avatar
Janusz Biela
Posts: 3265
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:39 am
Location: Finland
Contact:

Re: ...to be continue

Post by Janusz Biela »

nico wrote:Janusz what's your AA setup for this render in sampling tab?
pixel order?
FSAA G4 Quadratic 1.0
User avatar
nico
Posts: 602
Joined: Thu Feb 08, 2007 1:21 am
Contact:

Re: ...to be continue

Post by nico »

thank's :wink:
User avatar
Janusz Biela
Posts: 3265
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:39 am
Location: Finland
Contact:

Re: ...to be continue

Post by Janusz Biela »

But this is only for big resolution (over ~1400 pix) under You have to down pixel filter, for example to 0.8 because You lose details.
User avatar
nico
Posts: 602
Joined: Thu Feb 08, 2007 1:21 am
Contact:

Re: ...to be continue

Post by nico »

Janusz Biela wrote:But this is only for big resolution (over ~1400 pix) under You have to down pixel filter, for example to 0.8 because You lose details.
:mrgreen:
Mario
Posts: 135
Joined: Sat Dec 23, 2006 9:42 pm

Re: ...to be continue

Post by Mario »

Janusz, your perfection is becoming boring! :lol:
User avatar
Janusz Biela
Posts: 3265
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:39 am
Location: Finland
Contact:

Re: ...to be continue

Post by Janusz Biela »

Mario wrote:Janusz, your perfection is becoming boring! :lol:
Thanks, but boring I will be after K 3.0.... :wink:
artattak
Posts: 283
Joined: Thu May 26, 2011 6:23 pm

pytanko

Post by artattak »

W jaki sposob zrobiłeś tak realistycznie wygladajacą lampę
http://www.kraytracing.com/joomla/forum ... &mode=view
materiał lampy to transperency, translucency ? no i co emituje światło area czy moze lumipoligon
User avatar
Janusz Biela
Posts: 3265
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:39 am
Location: Finland
Contact:

Re: pytanko

Post by Janusz Biela »

artattak wrote:W jaki sposob zrobiłeś tak realistycznie wygladajacą lampę
http://www.kraytracing.com/joomla/forum ... &mode=view
materiał lampy to transperency, translucency ? no i co emituje światło area czy moze lumipoligon
Ta lampa to najwiekszy problem ktory wyszedl....srednio. Klosz jest przezroczysty a w srodku jest lumi sphera. A teraz najwiekszy problem: uzylem blur transparency ktory jest strasznie wolny (znow klania sie brak shaderow w Krayu) to wszystko. Metalowy klosz w srodku dla uwidocznienia efektu. To tyle......tylko ta lampa zabrala mi ok 20-30% czasu w renderze...
Trzeba czekac niestety na shadery :(
Locked