Page 2 of 3
Re: ...to be continue
Posted: Thu May 03, 2012 9:18 pm
by jure
Love it! Not too hot on the flower still, seems a bit saturated... I'm just worried about what are you going to do next since this one is so close to perfection it will be hard to raise the bar again.

Re: ...to be continue
Posted: Fri May 04, 2012 7:23 am
by Janusz Biela
jure wrote:will be hard to raise the bar again.

Don`t worry I will raise...is matters only with new features in Kray ....
Re: ...to be continue
Posted: Fri May 04, 2012 9:37 am
by Mario
Whos that on the pictures?
Bob Marleys mom and dad?

Re: ...to be continue
Posted: Fri May 04, 2012 10:02 am
by Janusz Biela
Mario wrote:Whos that on the pictures?
Bob Marleys mom and dad?

Seriously is good page for interior paintings:
http://pinterest.com/queenzofia/a-world-of-people/
Re: ...to be continue
Posted: Mon May 14, 2012 6:57 pm
by artattak
Naprawdę świetna robota. Przywiązanie do detali godne podziwu. A co moim zdaniem najważniejsze to znakomicie nadane powierzchnie przedmiotów. Tkaniny oraz powierzchnia chodnika to mistrzostwo świata zarówna powierzchnia jak i geometria obiektów. Jedyne na co bym zwrócił uwagę to wielkość głębi ostrości. Przy szerokich kontach np 20mm trudno uzyskać w realnym świecie dużą głębię ostrości, ale dla przykładu ogniskowa 50 mm generuje sporą głębię, warto też w ciemnych wnętrzach stosować większą głębię która odpowiada niższej przesłonie ( ot kilka uwag zawodowego fotografa mebli i nie tylko ) Pana prace są dla mnie niedoścignionym wzorem i mam nadzieję że za kilka tysięcy godzin pracy dorównam pana renderom

Re: ...to be continue
Posted: Mon May 14, 2012 11:34 pm
by Janusz Biela
artattak wrote:Naprawdę świetna robota. Przywiązanie do detali godne podziwu. A co moim zdaniem najważniejsze to znakomicie nadane powierzchnie przedmiotów. Tkaniny oraz powierzchnia chodnika to mistrzostwo świata zarówna powierzchnia jak i geometria obiektów. Jedyne na co bym zwrócił uwagę to wielkość głębi ostrości. Przy szerokich kontach np 20mm trudno uzyskać w realnym świecie dużą głębię ostrości, ale dla przykładu ogniskowa 50 mm generuje sporą głębię, warto też w ciemnych wnętrzach stosować większą głębię która odpowiada niższej przesłonie ( ot kilka uwag zawodowego fotografa mebli i nie tylko ) Pana prace są dla mnie niedoścignionym wzorem i mam nadzieję że za kilka tysięcy godzin pracy dorównam pana renderom

Oh dzieki! Z tym Dof w renderach 3D to trochę inna sprawa. Tutaj wszyscy naginają fizykę w zależnosci co się chcę uzyskać. Ostatnio się przymierzam żeby robić DoF bardziej fizycznie ale muszę poczytać trochę o fotografii i jakość "przelożyc" to na DoF Pro. Materiały narazie słabe , naprawde już czas na to zeby Kray miał własne shadery.
Re: ...to be continue
Posted: Tue May 15, 2012 6:29 pm
by nico
Janusz what's your AA setup for this render in sampling tab?
pixel order?
Re: ...to be continue
Posted: Tue May 15, 2012 8:49 pm
by Janusz Biela
nico wrote:Janusz what's your AA setup for this render in sampling tab?
pixel order?
FSAA G4 Quadratic 1.0
Re: ...to be continue
Posted: Wed May 16, 2012 6:21 pm
by nico
thank's

Re: ...to be continue
Posted: Wed May 16, 2012 8:32 pm
by Janusz Biela
But this is only for big resolution (over ~1400 pix) under You have to down pixel filter, for example to 0.8 because You lose details.
Re: ...to be continue
Posted: Thu May 17, 2012 5:44 pm
by nico
Janusz Biela wrote:But this is only for big resolution (over ~1400 pix) under You have to down pixel filter, for example to 0.8 because You lose details.

Re: ...to be continue
Posted: Fri May 18, 2012 5:30 pm
by Mario
Janusz, your perfection is becoming boring!

Re: ...to be continue
Posted: Fri May 18, 2012 5:41 pm
by Janusz Biela
Mario wrote:Janusz, your perfection is becoming boring!

Thanks, but boring I will be after K 3.0....

pytanko
Posted: Tue Jun 05, 2012 2:35 pm
by artattak
W jaki sposob zrobiłeś tak realistycznie wygladajacą lampę
http://www.kraytracing.com/joomla/forum ... &mode=view
materiał lampy to transperency, translucency ? no i co emituje światło area czy moze lumipoligon
Re: pytanko
Posted: Tue Jun 05, 2012 4:04 pm
by Janusz Biela
Ta lampa to najwiekszy problem ktory wyszedl....srednio. Klosz jest przezroczysty a w srodku jest lumi sphera. A teraz najwiekszy problem: uzylem blur transparency ktory jest strasznie wolny (znow klania sie brak shaderow w Krayu) to wszystko. Metalowy klosz w srodku dla uwidocznienia efektu. To tyle......tylko ta lampa zabrala mi ok 20-30% czasu w renderze...
Trzeba czekac niestety na shadery
