Page 2 of 3

Re: ...to be continue

Posted: Thu May 03, 2012 9:18 pm
by jure
Love it! Not too hot on the flower still, seems a bit saturated... I'm just worried about what are you going to do next since this one is so close to perfection it will be hard to raise the bar again. ;)

Re: ...to be continue

Posted: Fri May 04, 2012 7:23 am
by Janusz Biela
jure wrote:will be hard to raise the bar again. ;)
Don`t worry I will raise...is matters only with new features in Kray ....

Re: ...to be continue

Posted: Fri May 04, 2012 9:37 am
by Mario
Whos that on the pictures?
Bob Marleys mom and dad? :lol:

Re: ...to be continue

Posted: Fri May 04, 2012 10:02 am
by Janusz Biela
Mario wrote:Whos that on the pictures?
Bob Marleys mom and dad? :lol:
:lol:
Seriously is good page for interior paintings:
http://pinterest.com/queenzofia/a-world-of-people/

Re: ...to be continue

Posted: Mon May 14, 2012 6:57 pm
by artattak
Naprawdę świetna robota. Przywiązanie do detali godne podziwu. A co moim zdaniem najważniejsze to znakomicie nadane powierzchnie przedmiotów. Tkaniny oraz powierzchnia chodnika to mistrzostwo świata zarówna powierzchnia jak i geometria obiektów. Jedyne na co bym zwrócił uwagę to wielkość głębi ostrości. Przy szerokich kontach np 20mm trudno uzyskać w realnym świecie dużą głębię ostrości, ale dla przykładu ogniskowa 50 mm generuje sporą głębię, warto też w ciemnych wnętrzach stosować większą głębię która odpowiada niższej przesłonie ( ot kilka uwag zawodowego fotografa mebli i nie tylko ) Pana prace są dla mnie niedoścignionym wzorem i mam nadzieję że za kilka tysięcy godzin pracy dorównam pana renderom :-)

Re: ...to be continue

Posted: Mon May 14, 2012 11:34 pm
by Janusz Biela
artattak wrote:Naprawdę świetna robota. Przywiązanie do detali godne podziwu. A co moim zdaniem najważniejsze to znakomicie nadane powierzchnie przedmiotów. Tkaniny oraz powierzchnia chodnika to mistrzostwo świata zarówna powierzchnia jak i geometria obiektów. Jedyne na co bym zwrócił uwagę to wielkość głębi ostrości. Przy szerokich kontach np 20mm trudno uzyskać w realnym świecie dużą głębię ostrości, ale dla przykładu ogniskowa 50 mm generuje sporą głębię, warto też w ciemnych wnętrzach stosować większą głębię która odpowiada niższej przesłonie ( ot kilka uwag zawodowego fotografa mebli i nie tylko ) Pana prace są dla mnie niedoścignionym wzorem i mam nadzieję że za kilka tysięcy godzin pracy dorównam pana renderom :-)
Oh dzieki! Z tym Dof w renderach 3D to trochę inna sprawa. Tutaj wszyscy naginają fizykę w zależnosci co się chcę uzyskać. Ostatnio się przymierzam żeby robić DoF bardziej fizycznie ale muszę poczytać trochę o fotografii i jakość "przelożyc" to na DoF Pro. Materiały narazie słabe , naprawde już czas na to zeby Kray miał własne shadery.

Re: ...to be continue

Posted: Tue May 15, 2012 6:29 pm
by nico
Janusz what's your AA setup for this render in sampling tab?
pixel order?

Re: ...to be continue

Posted: Tue May 15, 2012 8:49 pm
by Janusz Biela
nico wrote:Janusz what's your AA setup for this render in sampling tab?
pixel order?
FSAA G4 Quadratic 1.0

Re: ...to be continue

Posted: Wed May 16, 2012 6:21 pm
by nico
thank's :wink:

Re: ...to be continue

Posted: Wed May 16, 2012 8:32 pm
by Janusz Biela
But this is only for big resolution (over ~1400 pix) under You have to down pixel filter, for example to 0.8 because You lose details.

Re: ...to be continue

Posted: Thu May 17, 2012 5:44 pm
by nico
Janusz Biela wrote:But this is only for big resolution (over ~1400 pix) under You have to down pixel filter, for example to 0.8 because You lose details.
:mrgreen:

Re: ...to be continue

Posted: Fri May 18, 2012 5:30 pm
by Mario
Janusz, your perfection is becoming boring! :lol:

Re: ...to be continue

Posted: Fri May 18, 2012 5:41 pm
by Janusz Biela
Mario wrote:Janusz, your perfection is becoming boring! :lol:
Thanks, but boring I will be after K 3.0.... :wink:

pytanko

Posted: Tue Jun 05, 2012 2:35 pm
by artattak
W jaki sposob zrobiłeś tak realistycznie wygladajacą lampę
http://www.kraytracing.com/joomla/forum ... &mode=view
materiał lampy to transperency, translucency ? no i co emituje światło area czy moze lumipoligon

Re: pytanko

Posted: Tue Jun 05, 2012 4:04 pm
by Janusz Biela
artattak wrote:W jaki sposob zrobiłeś tak realistycznie wygladajacą lampę
http://www.kraytracing.com/joomla/forum ... &mode=view
materiał lampy to transperency, translucency ? no i co emituje światło area czy moze lumipoligon
Ta lampa to najwiekszy problem ktory wyszedl....srednio. Klosz jest przezroczysty a w srodku jest lumi sphera. A teraz najwiekszy problem: uzylem blur transparency ktory jest strasznie wolny (znow klania sie brak shaderow w Krayu) to wszystko. Metalowy klosz w srodku dla uwidocznienia efektu. To tyle......tylko ta lampa zabrala mi ok 20-30% czasu w renderze...
Trzeba czekac niestety na shadery :(